skutecznapodologia.pl

skutecznapodologia.pl

Zespol niespokojnych nog

Zespol niespokojnych nog

Na kilkanaście osób przynajmniej jedna cierpi na zespół niespokojnych nóg. Zwłaszcza częste jest to u dzieci, chociaż i dorośli mają z tym problem. Restless Leg Syndrome aquastacja.pl/torus-triathlon-team, znany również jako Jimmy Nogi lub zespół Wittmaack-Ekbom jest zaburzenie neurologiczne charakteryzujące się obsesyjny przymus przymusem poruszania nogami.www.chiny-verico.pl/text/import-z-chin-artykuly.php Warunek ten często uderza w nocy, gdy leżysz na odpoczynek.

Restless Leg Syndrome może pochodzić z wielu schorzeń. Niektóre z najczęstszych czynników wywołujących w zespole niespokojnych nóg to dziedziczność, niedobór żelaza, otyłość, cukrzyca, neuropatia obwodowa, niewydolność nerek, niedobór witaminy, bezdech senny, ciąża lub narkotyków skutki uboczne.

Ponadto istnieje kilka naturalnych metod leczenia i środki do domu w celu łagodzenia objawów RLS. Poniżej podane są niektóre pewno zabiegów, aby pomóc złagodzić swój zespół niespokojnych nóg:

1. Umiarkowane ćwiczenia. Get regularne umiarkowane ćwiczenia mogą pomóc złagodzić objawy u niektórych pacjentów, z drugiej strony zwiększona ilość ćwiczeń może wywołać objawy niespokojnych nóg. Zwiedzanie jest doskonałą formą ćwiczeń, zwłaszcza jeśli nie korzystał w ogóle

2. Staraj się zmniejszenie lub wyeliminowanie spożycia kofeiny. Napoje takie jak kawa, herbata, czekolada, Mate, kofeinę napojów bezalkoholowych i napojów energetycznych, są wszystkie zawierają kofeinę. Poprzez ograniczenie spożycia kofeiny często pomaga z zespołem niespokojnych nóg znacząco.

3. Dodać zestaw czasu, aby pójść do łóżka. Rutynowa porze nocnej pozwoli organizmowi na wyciszenie i przygotować się do snu.

4. Trzymaj się z dala od stresu. Stres może przyczynić się do nasilenia objawów RLS. Można przyjąć kilka sposobów, technik relaksacyjnych, takich jak joga, medytacja, masaż, ćwiczenia głębokiego oddychania lub nawet angażowanie się w przyjemny hobby.

5. Weź ciepłą kąpiel przed pójściem do łóżka. Weź kąpiel i masaż na rozgrzanie przed snem może również pomóc złagodzić te objawy.

6. Ważne jest, aby jeść dobrze wyważone. W niektórych przypadkach, niedobór witamin i składników mineralnych, takich jak kwas foliowy, żelazo, magnez, witaminy B12 i witaminy kompleksu B, mogą przyczyniać się do wystąpienia objawów zespołu niespokojnych nóg. Przez jedzenie różnych produktów spożywczych, dzięki czemu można uzyskać potrzebne składniki odżywcze.

7. Stosowanie alternatywnych gorące i zimne opakowania mogą poprawia krążenie krwi w nodze. Spróbuj zastosować poduszki lub gorącej pakiet na nogach na krótkie okresy czasu pomaga. Jeśli to nie zadziała, moczyć kilka ręczniki w zimnej wodzie, ułóż je na nogach lub zanurzyć nogi w co0l wodzie przez około 2 minuty.

8. Unikaj palenia i alkoholu. Unikając je zmniejszy drażniąco na RLS.

9. nosić ciepłe skarpety w czasie snu w nocy. Gorący przyczyną temperatury rozszerzenie naczyń krwionośnych, co z kolei zwiększy krążenie krwi na swojej nodze.

Autor: Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat zdrowia należy odwiedzić tę stronę już teraz.

Wpis zawdzięczamy