Zatrzymaj bol piet

Dużo osób cierpi z powodu bólu pięt. Jednak żeby go zatrzymać trzeba wiedzieć co go powoduje. Terminy takie jak ostrogi pięty i powięzi podeszwy (Plan-Tur fas-e-I-TIS) przyzwyczaić się zamiennie, ale w jaki sposób ustalić, co jest przyczyną bólu pięty?

Określ swój ból

Choć nic nie zastąpi diagnozę od lekarza, kilka prostych pytań może pomóc zawęzić plan działania.

Czy masz…

Niesamowity ból pięty, jeśli wziąć swoje pierwsze kroki w godzinach porannych lub po wstaniu z usiądzie na chwilę?

Ostry, przeszywający ból pięty?

Uczucie jakbyś natrafienia na małym kamieniu?

ból pięty, że czuje się jak jest to również w swoim łukiem?

Ból, który ustępuje po tym jak chodził na chwilę?

Wszelkie jeden lub nawet wszystkie z tych objawów może wskazywać na zapalenie powięzi podeszwy. ostrogi pięty nie zawsze powoduje ból. W rzeczywistości, często pojawiają się niespodziewanie rentgenowskich wykonanych z jakiegoś innego problemu.

Więc, co to za różnica?

Czym jest powięzi podeszwy?

Wkładka powięź szeroka grupa tkanki włóknistej, która biegnie wzdłuż dolnej części stopy od pięty do przedniej części stopy. Ten zespół łączy kość pięty do palców i tworzy łuk stopy. Rozlane zapalenie powięzi podeszwy jest zapalenie rozcięgna podeszwowego, które się dzieje, gdy rozcięgna podeszwowego jest przeciążone lub nadużywane.

Z tym warunkiem, że ból jest odczuwalny w podstawy pięty i może nawet codzienne chodzenie trudne.

Zgodnie z Mayo Clinic, "około 90 procent ludzi, którzy mają zapalenie powięzi podeszwowej odzyskać z konserwatywnych zabiegów w ciągu zaledwie kilku miesięcy."

Dwa najważniejsze kroki, które można podjąć, aby leczyć zapalenie powięzi podeszwy jest użycie wysokiej jakości piętę w butach i wykonywać ćwiczenia rozciągające ukierunkowanych zaprojektowane, aby utrzymać dobrą elastyczność wzajemnej łączności w całym łańcuchu podudzia. Oprócz tych zabiegów, zaleca się, aby zmniejszyć poziom aktywności, gdy przeżywa silny ból i regularnie stosuje się lodu na obszarze zagrożonym.

Czym jest Heel Spur?

Pięty ostrogi jest gwałtowny wzrost bony na przedniej części kości pięty (kości piętowej). Zwykle zaczyna się na przedniej części kości piętowej i punktów w kierunku łuku stopy – bez twojej wiedząc.

ostrogi pięty może powodować ból w tylnej części stopy, zwłaszcza podczas stania i chodzenia. Jednakże, należy zauważyć, że sam bodziec jest faktycznie nie powoduje bólu. Jest to stan zapalny tkanek wokół występ, który powoduje ból i dyskomfort.

Wielu ludzi, którzy cierpią z powodu bólu pięty są szybkie do wniosku, że mają ostrogi pięty, ale ogólny ból pięty, jak opisano wcześniej, jest o wiele bardziej prawdopodobne Rozlane zapalenie powięzi podeszwy. Tylko rentgenowskie kości piętowej okaże się, czy dana osoba ma prawdziwej pięty bodziec.

Leczenie True Heel Spur

W przeszłości lekarze często przeprowadza operację usunięcia ostrogi pięty, uważając je za przyczynę bólu. Większość tego bólu określa się być związane z powięzi podeszwy. W leczeniu zapalenie powięzi podeszwy teraz lekarze bardziej polegać na lodzie, kubki pięty, wspiera łuk, fizykoterapii i leki przeciwbólowe.

Chorzy z ostróg pięty mogą znaleźć ulgę przy użyciu wysokiej jakości piętę lub sklepienie w swoich butach. Pięcie kubek zapewni dodatkową poduszkę na pięcie i zmniejszyć ilość ciśnienia i wstrząsów, który swoimi doświadczeniami stóp. Leczenie ostróg pięty może zająć trochę czasu, ale cierpiącym, którzy korzystają z filiżanek pięty wybrać sensowne buty i obejmują ćwiczeń rozciągających i wzmacniających dla rozcięgna podeszwowego i innych otaczających struktur, takich jak ścięgna Achillesa może oczekiwać znaczącą ulgę w bólu.