skutecznapodologia.pl

skutecznapodologia.pl

Urazy stopy

Urazy stopy

Sportowcy szczególnie są na nie narażeni. Jednak równie często urazom ulegają dzieci jak i osoby starsze dlatego warto zapoznać się z najczęściej powstającymi urazami stóp. Powięź podeszwowa grube pasmo tkanki, która znajduje się w dolnej części stopy. Innym określeniem jest to "plantaris rozcięgna." Biegnie od pięty aż do podstawy palców.http://www.wzorcowniamundurowa.pl Głównym zadaniem tej grupy tkanki jest wspieranie i wyginają ruch stóp w. W postaci arkusza, daje stabilność, jak chodzić. Pomaga także zarządzać prawą piętę i kontaktu palców, jak nasze stopy dotyka ziemi. Powięzi podeszwowej ciągnie się zbyt wiele i łzy, czy jest w dużo stresu. Powoduje to na zapalenie tych tkankach. Jest on następnie zastępowany tkanki bliznowatej. Tkanki te są mniej elastyczne i mogą dalej pogarszać problem.

Jedną z głównych przyczyn urazów w powięzi podeszwy jest związane ze stresem. Jest to spowodowane treningów, które dotyczą prowadzenia, jak i sportów ekstremalnych. Najnowsze badania pokazują również, że ciasne buty, otyłość i przyrost masy ciała prowadzi do zapalenia powięzi podeszwy, które mogą powodować dalsze uszkodzenia tkanek. Jeśli tkanki są podarte, możesz spodziewać się ból w pięcie i na łuku. Sportowcy mają też większe skłonności do dokonywania tych tkanek spuchnięte szczególnie podczas wykonywania nadmiernych zadań. Jeśli uważasz, że cierpi na tego typu zapalenia, najlepiej jest traktować go tak wcześnie, jak to możliwe.

Urazy stopy

Istnieje rzeczywiście wiele form ćwiczeń, które mogą wzmocnić rozcięgna podeszwowego. Pierwszym z nich jest robienie ćwiczeń rozciągających. Można zrobić to ćwiczenie, opierając się o ścianę, umieszczając swoje stopy i pięty mocno na ziemi, jak to zrobić niektóre rozciągania. Aby rozciągnąć mięśnie łydek, zrobić kilka rozciąganie w czasie, gdy kolana są trzymane w pozycji wyprostowanej, a także, gdy są one wygięte. Inną skuteczną formą ćwiczeń jest wzmocnienie stóp. Można to zrobić siedząc na krawędzi krzesła i umieszczając ręcznik na podłodze pod stopami. Następnie spróbuj zagniecenia ręcznik jak poruszać palcami. Można również spróbować zbierając długopisy używając tylko swoich nóg. Spróbuj powtórzyć to ćwiczenie, aż poczujesz, że mięśnie są już zbyt zmęczony. Dobrze jest też stosować lód na nogach po ćwiczeniach. Jeśli jesteś typem osoby, która lubi robić treningi, staram się robić mniej forsownych czynności, takich jak pływanie, wioślarstwo czy jazda na rowerze.

Oprócz ćwiczeń, istnieje także szeroka gama zabiegów, które mogą zostać wykonane. Uzyskanie właściwego odpoczynku jest pomocne, ale ponieważ większość zapracowanych ludzi są zawsze działa, można spróbować chroniąc stopy nosząc wygodne buty i stojąc na miękkich powierzchniach. Istnieją również formy zabiegów medycznych, takich jak noszenie szyny podczas snu w nocy, przy użyciu ortezy lub przyjmuje leki w celu zmniejszenia bólu. Jeśli wszystkie zabiegi zostały wykonane, lekarzy może zalecić operację. Podczas tego procesu wkładka rozdzielcza jest usuwana z kości pięty. To może być dość ryzykowne, ponieważ łuk stopą może stać się słaby.

Wpis zawdzięczamy